Skip to content

Aito kumppanuus takaa asiakasprojektin onnistumisen

Identio

Viemme läpi suuren määrän asiakasprojekteja vuodessa, ja valtaosan näistä hoidamme yli 400 oman ammattilaisemme voimin. Osassa projekteja hyödynnämme kuitenkin laajaa kumppaniverkostoamme, jolloin kriittisiksi tekijöiksi nousevat oikeiden kumppanien löytäminen, sekä kaikille osapuolille tuloksellisen yhteistyömallin rakentaminen. 

case-asiakastarina-identio-otsikkokuva-header
twoday

Teemme yhteistyötä monien IT-alan toimijoiden kanssa, niin pienten kuin suurempienkin. Joidenkin kumppanien kanssa olemme tehneet töitä jo vuosien ajan useissa eri projekteissa, mutta etsimme jatkuvasti myös uusia nousevia yrityksiä joiden kanssa voimme auttaa asiakkaitamme.

Yksi näistä tuoreemmista kumppaneista on turkulainen IT-alan kasvuyritys Identio. Olimme aloittaneet merkittävän projektin suuren julkishallinnon toimijan kanssa, kun eteen tuli tarve saada vielä lisää osaajia mukaan. Tähän tarpeeseen tekijät löytyivät vielä alkutaipaleellaan olevalta Identiolta.

twodayn kumppanisuhteista ja -verkostosta vastaava Karo Koskinen sekä Idention toimitusjohtaja Joonas Korgan pääsivät helposti yhteisymmärrykseen molempia osapuolia, sekä ennen kaikkea asiakasta hyödyttävästä yhteistyöstä. Tuosta hetkestä lähtien Identio on toiminut kumppaninamme.

Avoimuudella parempaa yhteistyötä

Idention rooli projektissa on ollut suunnitella ja kehittää uusia ominaisuuksia, sekä toimia konsulttina ja ohjelmistokehittäjänä. Projektin edetessä heidän roolinsa on pysynyt samankaltaisena, mutta vastuu on lisääntynyt. Asiakas on ollut erittäin tyytyväinen työhön ja sen tuloksiin, mikä on seurausta siitä että löydämme projekteihin oikeat ja osaavimmat tekijät, ja että he tekevät työnsä erinomaisesti.

“Idention nuoret yrittäjät tarttuvat mahdollisuuksiin ihailtavalla tarmolla. Konsultointityöt he ovat hoitaneet sitoutuneesti sekä hienolla asenteella, ja heidän kanssaan on kaikin puolin ilo tehdä yhteistyötä”, kertoo Karo Koskinen.

Idention Joonas Korganin mukaan yhteistyö on ollut aina todella sujuvaa, tarvittava tieto on saatu helposti ja kaikkiin asioihin on reagoitu twodayn puolelta erittäin nopeasti.

Karon on saanut aina tarvittaessa kiinni, ja toiminta on ollut todella avointa. Meihin luotetaan, meitä kunnioitetaan ja meille annetaan vastuuta. Meitä on kohdeltu kuin oltaisiin twodaylla töissä, eikä “vain” alihankkijoina. Tätä tunnetta on hankala kuvailla, mutta se on erittäin hieno tunne”, Joonas sanoo.

 

Mahdollisimman avoin toiminta on Karon mukaan avain toimivaan yhteistyöhön ja parhaaseen mahdolliseen tulokseen kaikille osapuolille - meille, kumppaneillemme sekä asiakkaillemme. 

Luottamus ratkaisee

Joonas nostaa erikseen esille kasvuyrityksen kannalta todella tärkeäksi sen, että laskut on maksettu aina ajallaan ja kumppaniin on voinut luottaa täysin. Tämä on tuonut heidän toimintaansa vakautta sekä huolettomuutta, ja mahdollistanut Idention kasvun. Hän arvioi kumppanuuden kanssamme olleen ratkaiseva tekijä sen osalta, että he ovat voineet kasvaa vain vuodessa merkittäväksi IT-alan toimijaksi Turun seudulla. Joonaksen sanoin: “He antoivat pienelle yritykselle mahdollisuuden, mikä on ollut sanoinkuvaamattoman iso juttu.”

"Jos pitäisi kuvailla yhdellä sanalla twodayta kumppanina, se olisi helppoa: luotettava”, Joonas toteaa.


Joonaksen mukaan he ovat saaneet yhteistyöstä paljon hyödyllisiä oppeja suurissa projekteissa toimimisen, myynnin, markkinoinnin sekä monen muun osalta. Lisäksi Joonas kertoo heidän saaneen Karo Koskiselta paljon arvokkaita ja konkreettisia neuvoja mm. yrityksen kasvattamiseen sekä rekrytointeihin liittyen. “Heillä on oikea asenne yrittäjyyteen, ja he toimivat pitkäjänteisesti sekä tulevaisuuteen investoiden. Tästä johtuen Identiota on ollut mukavaa sparrata myös yrityksen kehittämisessä”, sanoo Karo.

"Mielestäni useampien ihmisten pitäisi tietää, kuinka hyvä kumppani twoday on. Jos kaikilla olisi samanlainen kumppani niin uskon, että moni muukin yritys menestyisi nopeammin markkinoilla”, päättää Joonas puheensa.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.