Asiakkaamme
Autamme asiakkaitamme digitaalisen muutoksen johtamisessa ja digistrategian suunnittelussa, mutta emme tyydy käsien heilutteluun – viemme ideat toteutukseen ja tuemme jatkuvassa kehittämisessä. Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria yhtiöitä, julkisen alan toimijoita sekä järjestöjä toimialaan katsomatta.
.jpg?width=1024&height=768&name=twoday-asiakkaat-header%20(2).jpg)
-
”Kunnianhimoinen transformaatiomme pitää sisällään samanaikaisesti toimintamallikehitystä ja tietojärjestelmien uudistamista, mikä asettaa kovat vaatimukset kumppaneillemme. twodayn kärkiosaaminen moderneissa Microsoft-pilven liiketoimintasovellusratkaisuissa vakuutti meidät."
Pekka SuomalainenCIO, Säästöpankkiryhmä -
"twoday's team is truly committed to working with us and has played a key role in solving our challenges. In addition, their extensive technical expertise in SAP/Snowflake platforms combined with strong business expertise has been extremely valuable to us."Minna WaldénManager, Information Management, SOK
-
“twodayn tiimin kanssa oli ilo työskennellä. Yhteistyö oli sujuvaa ja ydintiimin tekninen osaaminen oli erinomaista, minkä ansiosta hankkeemme saatiin onnistuneesti päätökseen.”
Saija KuivalainenTalletussuoja- ja hallintoyksikön päällikkö, Rahoitusvakausvirasto -
"Vuosia kestänyt kumppanuutemme on osoittanut twodayn tekijäporukalta tulevan hyviä ideoita ja yhteistyö on ollut mutkatonta."
Ari-Pekka ManninenKehittämispäällikkö, Väylävirasto -
"twoday on ollut tosi joustava ja hyvä kumppani. Ketterät työskentelytavat ja välitön yhteydenpito asiantuntijoiden kanssa ovat varmistaneet, että asiat etenevät ja aina on saanut apua."
Ville RötköVerkkopalvelusuunnittelija, ELY-keskus -
"Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön ja heidän proaktiiviseen otteeseen. He tarjoavat ratkaisua silloinkin, kun haaste on hähmäinen."
Tia RytkönenAsiakkuus- ja yritysmyynti, St1

Tekoäly sujuvoittaa sosiaali- ja terveyspalveluja Päijät-Hämeen hyvinvointialueella
Päijät-Hämeen hyvinvointialue on ottanut merkittävän askeleen ja ottanut tekoälyn käyttöön asiakaspalvelussaan – uusi, laajaa kielimallia hyödyntävä ratkaisu parantaa palveluiden saavutettavuutta ja helpottaa ammattilaisten työkuormaa. Samalla se toimii esimerkkinä siitä, minkälaisia mahdollisuuksia...

Kohti tehokkaampaa datan hyödyntämistä - Avara modernisoi IT-arkkitehtuurinsa
Asuinkiinteistösijoitusten sijoitus- ja varainhoitoyhtiö Avara halusi siirtyä vanhasta IT-arkkitehtuurista moderniin, kustannustehokkaampaan järjestelmään, joka auttaisi hyödyntämään dataa yhä vahvemmin koko liiketoiminnan kehittämisessä ja päätöksenteon tukena. Talouspäällikkö Marianne Lindlöf Avar...

Insinööriliitto lähti hyödyntämään Salesforcen uusia tekoälykyvykkyyksiä ensimmäisten joukossa maailmassa
Salesforce lanseerasi syyskuussa Dreamforce-tapahtumassa tekoälyagentteihin liittyvän Agentforce-palvelun. Insinööriliitto halusi lähteä yhteistyössä twodayn kanssa kokeilemaan ensimmäisten joukossa, mihin Salesforcen uusimmat tekoälykyvykkyydet taipuvat.

Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa Power Platformin avulla
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa luomalla yhteistyössä kanssamme Delivery App -sovelluksen. Tämä intuitiivinen digitaalinen ratkaisu on maailmanlaajuisesti saatavilla Power Apps -sovelluksen kautta. Se tehostaa toimintaa, parantaa tarkkuutta ja varmistaa kustannustehokkaan toteutuksen.

Visit Finlandin digitaaliset palvelut tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä
Visit Finlandin digitaaliset palvelut DataHub ja Sustainable Travel Finland, tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä tarjoamalla suomalaisille yrityksille tehokkaita työkaluja. Näiden palveluiden avulla Suomi vahvistaa asemaansa maailman kestävimpänä matkailukohteena ja parant...

Luke tehostaa sisäistä viestintää uuden intranetin avulla
Luonnonvarakeskuksen, eli Luken, intranet-projektissa suunniteltiin ja toteutettiin uusi intranet, joka tarjoaa käyttäjäystävällisen ja modernin alustan tiedon jakamiseen ja vuorovaikutukseen.

Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa
Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.

Tarkkaa ennustamista ja nopeaa reagointia liiketoiminnan muutoksiin - RELEX käyttää Pigmentiä liiketoiminnan suunnitteluun
RELEX on vuosien ajan luottanut Exceliin taloudellisen suunnittelun työkaluna, mutta yrityksen kasvun myötä se alkoi kohdata yhä suurempia haasteita hajanaisen datan ja manuaalisten prosessien kanssa. Siirtyminen Pigment-ratkaisuun toi mukanaan merkittäviä hyötyjä, kuten läpinäkyvyyden lisääntymisen...

Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en koko organisaationsa käyttöön: Tuottavampi tekoäly alkaa henkilöstön kouluttamisesta
Kiinteistösijoitusyhtiö Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en käyttöönsä. Onnistuneen käyttöönoton avaimena oli henkilöstön aktiivinen koulutus Copilotin käyttöön jo ensimmäisistä vaiheista alkaen. Hanke osoitti, ettei tuottava ja tehokas tekoälyn käyttö riipu vain valituista teknologio...
Tilaa uutiskirjeemme
Kiinnostavimmat asiakastarinat kootusti enintään kerran kuukaudessa.
Asiakkaitamme


































