OP muutoksessa kohti avointa vuoro­vaikutusta

twoday muotoili OP:n sisäisen viestinnän uudet toimintamallit ketterästi ja asiakaslähtöisesti. Opit vietiin onnistuneesti käytäntöön ja nyt OP:lla on uusi viestintäkanava koko työyhteisön käytössä.

Avoimuus työntekijäkokemuksen keskiössä


Osana muutosta koko pankkiryhmässä ollaan siirtymässä käyttämään Microsoft Office 365 -pilvipalveluja. Projektin ensimmäisessä vaiheessa päätettiin panostaa koko henkilöstön avoimeen ja vuorovaikutteiseen viestintään. Tämän muutoksen mahdollisti työvälineenä Yammer, jonka avulla OP:laisille haluttiin tarjota uusia mahdollisuuksia etenkin organisaatiotasoiseen ja yksiköiden väliseen tiedonvaihtoon. Projektissa uusia toimintamalleja rakennettiin tiiviissä yhteistyössä koko organisaation kesken haastattelujen, pilottien ja työpajojen kautta.

Lue koko artikkeli Digital Illustratedin verkkosivuilta!

avatar
Karoliina Kettukari